Partnerzy finansowi
Współpracujemy z największymi bankami i towarzystwami ubezpieczeniowymi. Na koniec 2019 r. mieliśmy 29 partnerów ubezpieczeniowych oraz 20 partnerów kredytowych.
Co zyskują partnerzy finansowi przy współpracy z pośrednikami, takimi jak ANG Spółdzielnia?
- nowi klienci,
- nowe kanały dotarcia do klientów niezależne od sieci własnych,
- możliwość elastycznego zarządzania wielkością biznesu w zakresie produktów oferowanych przez pośredników,
- koszt pośrednika to koszt ponoszony tylko w sytuacji rzeczywistego pozyskania klienta.
W relacjach z naszymi partnerami kluczowe jest wzajemne zaufanie i poczucie wspólnej odpowiedzialności. Dbamy o partnerskie stosunki, stawiamy na transparentność i dobrą komunikację.
Czego powinni oczekiwać od nas nasi partnerzy finansowi?
- znajomości oferty produktowej i procesów oraz bieżącego monitorowania zmian w ofercie,
- aktywnego pozyskiwania klientów,
- rzetelnego informowania klientów o cechach oferowanych produktów,
- rzetelnej weryfikacji danych oraz informacji na temat klientów przekazywanych do partnerów,
- dbałości o kompletność dokumentacji klientów,
- dbałości o interesy i wizerunek instytucji finansowej,
- aktywnego i rzetelnego pośrednictwa w komunikacji pomiędzy instytucją finansową i klientem.
Czego ANG Spółdzielnia oczekuje od partnerów finansowych?
- traktowania jak interesariusza,
- spójnej oferty dla klientów w każdym kanale sprzedaży (zarówno w oddziałach własnych, jak i u pośredników),
- równego traktowania klientów od pośrednika i klientów własnych,
- bieżącego przekazywania informacji o zmianach w ofercie,
- dostarczania szkoleń produktowych,
- pełnej i szybkiej komunikacji w zakresie informacji na temat przetwarzanych wniosków,
- uczciwego wynagradzania za sprzedawane produkty, rzetelnego i terminowego rozliczenia należnej prowizji,
- zwracania uwagi nie tylko na sprzedaż, ale również na elementy jakościowe w relacji z pośrednikami,
- współpracy przy naprawianiu rynku i budowaniu zaufania społecznego.